Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół tematyki neuroróżnorodności, etyczności organizacyjnej oraz inkluzywnego marketingu. Temat przygotowywanej rozprawy doktorskiej: Wpływ kultury organizacyjnej, postrzeganej etyczności i przywództwa na dobrostan pracowników neuroatypowych.
Aktywistka działająca na rzecz osób w spektrum autyzmu, występuje podczas konferencji, poruszając kwestie komunikacji i marketingu inkluzywnego. Zaangażowana w działalność społeczną w ramach Rotary International.
Maria Witosławska-Piotrowska – doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi badania nad wpływem kultury organizacyjnej, postrzeganej etyczności i przywództwa na dobrostan pracowników neuroatypowych. Zajmuje się zagadnieniami neuroróżnorodności, inkluzywnego marketingu oraz kultury organizacyjnej. Jako aktywistka angażuje się w działania na rzecz osób w spektrum autyzmu oraz występuje podczas konferencji na temat komunikacji i marketingu inkluzywnego. Ponadto działa społecznie w ramach Rotary International. Posiada certyfikat DIMAQ Professional w dziedzinie marketingu cyfrowego.
Zarządzanie
Neuroatypowość
Marketing
Sztuczna inteligencja
Inkluzywne miejsca pracy
Kultura organizacyjna
Matejki 21/23 () pokój: 313 90-237 Łódź